Πολιτική Ακύρωσης Παραγγελίας και Επιστροφής Προϊόντος
Ακύρωση παραγγελίας:
Η ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί εφόσον η παραγγελία δεν έχει εισέλθει ήδη στη διαδικασία διεκπεραίωσης και όχι αργότερα από 24 ώρες μετά την καταχώρησή της στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.katikandles.gr. Η ακύρωση γίνεται κατόπιν επικοινωνίας μέσω email στη διεύθυνση support@katikandles.gr, με θέμα «Ακύρωση παραγγελίας» και αναφορά του αριθμού παραγγελίας.
Η επιστροφή του ποσού που έχει καταβληθεί πραγματοποιείται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης, με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή της παραγγελίας.
Επιστροφή προϊόντος λόγω λάθους ή ελαττώματος:
Σε περίπτωση παράδοσης λανθασμένου προϊόντος (λάθος είδος ή ποσότητα) ή προϊόντος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που περιγράφεται στον ιστότοπο, ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν, με έξοδα της εταιρείας.
Η ειδοποίηση σχετικά με την επιστροφή πρέπει να γίνει εντός είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος με αποστολή email στο support@katikandles.gr.
Μετά την παραλαβή και επιβεβαίωση του ελαττώματος ή του λάθους, η εταιρεία Kati Kandles αναλαμβάνει, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, είτε να αντικαταστήσει το προϊόν, είτε να το επιδιορθώσει. Εάν η αντικατάσταση ή επιδιόρθωση δεν είναι δυνατή σε εύλογο χρονικό διάστημα, ο πελάτης έχει δικαίωμα πλήρους επιστροφής των χρημάτων που κατέβαλε, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε αρχικά.
Το προς επιστροφή προϊόν πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, στην κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί.